Miks just jõutreening?

Inimesel, kes puutub esmakordselt kokku terminiga jõusaal ning jõutreening võib tekkida õigustatud küsimus, aga miks peaksin ma eelistama just seda treeningmeetodit teistele liikumisviisidele, sest tegelikkuses on igasugune füüsiline aktiivsus kehale kasulik.

Põhjused miks jõutreening on sulle olulise tähtsusega:

  • Jõusaalis treenimine on suurepäraseks viisiks hoida ennast heas füüsilises vormis. Mida suurem on sinu lihasmass, seda kiirem on sinu ainevahetus ka puhkeolekus. Mida see täpsemalt tähendab? Inimene kellel on suurem lihasmass saab tarbida rohkem kaloreid .
  • Lihased annavad su kehale toonuse ning hea esteetilise väljanägemise. Kõigi maailmas tunnustatud ning tuntud filminäitlejate- ning lauljate treeningplaani kuulub jõusaal. Liiga lihaseline keha on asjatu hirm ning selle saavutamiseks peab treenima aastaid vastava spetsiifilise suunitlusega.
  • Jõusaalis treenides arendad kõiki lihasgruppe võrdselt ning teadlikult treenides on tulemused ning muutused kehakoostises võrreldes teiste aktiivtegevustega kiiremini märgatavad
  • Vanusega kaasnedes hakkab meie lihasmass vähenema ning tihtipeale asendub see rasvaga. Lihaste osatähtsus mängib rolli meie igapäevastes tegevustes . Me soovime olla igas eluetapis terved.
  • Erinevate spordialade meistersportlased teevad üldfüüsilisi treeninguid jõusaalis. Kui tegeled ka lisaks mõne muu spordialaga annab jõusaal sulle lisajõudu ka palliplatsil.
  • Treenitud seljalihased aitavad enneteda seljavalusid.
  • Teaduslikud uuringud on näidanud, et jõusaalis treenimine on hea sinu vererõhule, hormoonaalse talitluse ning luudele –ja liigestele
  • Jõusaalis treenimine on jõukohane olenemata east ning harjutuste valik mitmekesine.
  • Jõusaalis treenides ei sõltu sa välistest faktoritest nagu ilm, ebasobiv kellaaeg-treeni just siis, kui sulle sobib. Ole iseenda aja peremees!

Kirjuta kommentaar