Sportlase kohupiimakook

Armsad treenijad,

Seekord jagan teiega ühte tervisliku ning maitsvat koogiretsepti

   

Koogipõhi:

  • Banaan 180 g
  • Leiburi Oatfit sepik 150 g

 Kohupiimakreem:

  • Alma 3% maitsestamata kohupiimakreem 900 g
  • Muna 3 tk
  • Kookoshelbed 10 g
  • Õunad 250 g
  • Kaneel
  • Stevia

 Vanilli kaste:

  • Kaseiinivalk ( Real Pharm) vanilli maitseline 9 g (saadaval www.fit360.ee)
  • Laktoosivaba piim 40 g

 Valmistamine:

  1. Kuumuta ahi 180 C peale. Võta ahjuvorm ning vooderda see küpsetuspaberiga. Eemalda sepiku ääred ning suru vormi. Purusta kausis banaan püreeks ning jaota see ühtlaselt laiali. Puista veidi kaneeli
  2. Sega kausis kohupiimakreem, munad ning stevia.
  3. Vala kohupiimasegu vormi ( sepiku-banaani põhja peale). Haki õunad väikesteks kuubikuteks ning jaota need ühtlaselt koogil. Suru õunatükid lusikaga koogi sisse. Puista peale kaneeli ja kookoshelbeid. Küpseta kooki 30-40 minutit.
  4. Sega vanilli maitseline kaseiinivalk ja laktoosivaba piim eraldi nõus. Kui kook on jahtunud vala serveerimisel kaste ning kaunista soovi korral füüsaliga.

Toiteväärtus 1 tk + 1 kogus vanilli kastet ( Koogist jagub 8-le) 

246 kcal Rasvad 8 g, Valgud 19 g, Süsivesikud 23 g

Head küpsetamist ning ärge unustage, et ka tervisliku koogi puhul on võtmesõnaks mõõdukus.

Teie Personaaltreener

Liina

 

Kirjuta kommentaar